Studio filmowe – logotyp

Logotyp

Odpowiednie wykonane logo będzie wpływać na to jak widzą firmę klienci, nowi pracownicy lub partnerzy biznesowi. Dlatego też musi przedstawiać historię biznesu, a także zwiększać zyski firmy. Tylko, że jedno logo od razu zdobędzie zaufanie i sympatię klientów, a inne pozostanie niezauważone. Nowe logo staje się centralnym punktem reklam i pojawia się dosłownie wszędzie. Sprawia, co myślą o firmie klienci. Jeżeli firma wyda się im amatorska to pójdą do konkurencji.

Dlatego nie można pozwolić sobie na niedbale zaprojektowane logo, ponieważ popsuje każdy biznesowy autorytet i amatorsko wyglądające logo będzie przeszkodą w szybkim rozwoju firmy. Głównym powodem, dla którego logotyp wygląda amatorsko jest oszczędność ceny. Lepsze oraz fachowe logo drożej kosztuje oraz zajmie więcej dni pracy. Taki dobrze zrobiony logotyp dla firm nie ignoruje wpływu liter, kształtów oraz kolorów na psychikę klientów, a także nie pozbawia firmy szans na duże zyski, które płyną z mądrego projektu. Ciężko jest zdefiniować dokładnie dobre logo, ale łatwo je rozpoznać kiedy będzie już gotowe. W każdym przypadku musi być ono proste, czyli inaczej jasne do zrozumienia bez wysiłku, lecz nie jest to takie łatwe do zaprojektowania. Musi być także szybko rozpoznawalne, czyli pozytywnie się wyróżniające co oznacza, że nie może być pomylone z żadną inną firmą. Ponadczasowość też jest ważnym elementem, bo nie warto odbierać firmie renomy oraz autorytetu, ale warto uprościć wizerunek firmy do minimum. Lecz nie ma chyba logotypu, który podobałby się wszystkim. Na szczęście nie chodzi tylko o samo podobanie, ale o przynoszenie zysków firmie, bo logo nie musi wpasować się w gusta wszystkich klientów. Ma się wyróżniać, wywołać pozytywne skojarzenia oraz być zapamiętane. Patrząc na logo trzeba wiedzieć czy się ufa danej marce, czy nie. Przedsiębiorcy często mylą prostotę z minimalizmem. Chodzi o to, żeby logo firmy było dla klientów oczywiste, nie minimalistyczne. Korporacje wydają miliony na projekty logo.

Studio filmowe – jaki logotyp

Jeśli mielibyśmy się zastanowić jaki logotyp pasuje do studia filmowego, to przynajmniej mi od razu na myśl przychodzi element kadru filmowego, szpuli lub w bardziej nowocześniejsze tematy: ikona kadru czy cyfrowej edycji filmu. Możliwości wydaje się wiele i tak jak wspomniałem priorytetem jest to, aby oprzeć się na fachowcu, który poczuje potrzeby zarówno klienta jak i potencjalnego klienta studia filmowego.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz